"Today" by Èlia



Avui m'he aixecat a les 8.15h. M'he vestit i he anat a esmorzar amb les italianes. La meva host family és molt agradable i la dona em tracta molt bé- Per esmorzar menjo torrades amb nocilla i cereals amb llet. Tot seguit he sortit de casa (eren les 9) i he anat cap a l'escola. 

A les 9.30h comencen les classes, i jo estic al nivell intermedium. A classe vaig amb tres italians, cinc espanyols i un francès. A l'hora de dinar hem anat a la gespa del pati de l'escola ja que feia un dia assolellat. He dinat un sandwitx de formatge i un de nocilla, acompanyat d'una poma. 

Després hem jugat a tennis una estoneta. Més endavant he anat a fer art i hem pintat unes grans obres ;) A l'acabar hem anat a practicar una activitat d'arts marcials molt divertida, i finalment hem practicat volliebol. 

Després cadascú ha anat a casa i jo he sopat a casa amb la dona i les italianes, aproximadament a les 6.30h. A la tarda hem quedat amb els amics i ens hem encaminat cap al Dundrum (el centre comercial) hem fet una volta per les botigues i més tard hem estat una zona a la gespa que hi ha al costat del centre comercial, a l'hora de marxar cap a casa hem anat tots junts, cadascú cap a casa seva. A l'arribar a casa he menjat unes torrades amb llet ja que tenia una gana de llop- Al final del dia he anat a dormir i he somiat amb els angelets. 

Avui ja queden pocs dies, no vull marxar :'(

No hay comentarios:

Publicar un comentario