"Last week" by Hèctor

This is the last week in Ireland. A condition marked primarily by two outputs: a gunies factory and a theater. Today we went to the theater, but in the end has been learning a traditional Irish dance. It's been fun. At the end we had an hour of free time. This has been my day in Ireland.

"Today" by Èlia

Avui m'he aixecat a les 8.15h. M'he vestit i he anat a esmorzar amb les italianes. La meva host family és molt agradable i la dona em tracta molt bé- Per esmorzar menjo torrades amb nocilla i cereals amb llet. Tot seguit he sortit de casa (eren les 9) i he anat cap a l'escola.

A les 9.30h comencen les classes, i jo estic al nivell intermedium. A classe vaig amb tres italians, cinc espanyols i un francès. A l'hora de dinar hem anat a la gespa del pati de l'escola ja que feia un dia assolellat. He dinat un sandwitx de formatge i un de nocilla, acompanyat d'una poma.

Després hem jugat a tennis una estoneta. Més endavant he anat a fer art i hem pintat unes grans obres ;) A l'acabar hem anat a practicar una activitat d'arts marcials molt divertida, i finalment hem practicat volliebol.

Després cadascú ha anat a casa i jo he sopat a casa amb la dona i les italianes, aproximadament a les 6.30h. A la tarda hem quedat amb els amics i ens hem encaminat cap al Dundrum (el centre comercial) hem fet una volta per les botigues i més tard hem estat una zona a la gespa que hi ha al costat del centre comercial, a l'hora de marxar cap a casa hem anat tots junts, cadascú cap a casa seva. A l'arribar a casa he menjat unes torrades amb llet ja que tenia una gana de llop- Al final del dia he anat a dormir i he somiat amb els angelets.

Avui ja queden pocs dies, no vull marxar :'(

"Guinness" by Marçal and Max

Ahir va ser un gran dia!!!

Va començar com un dia qualsevol però que mica en mica es va anar fent diferent ja que ens esperaven unes classes molt divertides, d´una hora i mitja cada una. Després de dinar vam agafar l´autobus, i vam anar cap a la fàbrica Guinness, on vam visitar la fàbrica, i ens van donar un ticket per una beguda, ja podia ser fanta, coca cola... i cervesa, però només per als més grans. Amb la visita acabada, ens vam dirigir cap a casa amb la nostra família.

"See U Soon" by Carlos

Hoy ha sido un día de despedidas :(

Domingo, a las 11:00 de la mañana, habíamos quedado para ir al centro de compras porque todos teníamos que comprar algunos regalos o recuerdos para familiares. Todos hemos salido con lo que buscábamos, lo que significa que no habrá nadie que se quede sin un recuerdo de Irlanda.

A mediodía hemos hecho una comida de despedida con Andreu y Pol, ya que hoy volvían a España, y espero que les haya ido bien el viaje.

Os echaremos de menooos!!!!

PD: Ya solo queda una semanita....

"Delenda est Carthago" by Pol Alberti

Delenda est Carthago, deia el gran Cató. Ells són amb mi i jo sóc amb ells. Així doncs, Delenda est Carthago; Irlanda, Dublín.

El sol cau com foc sobre acer polit.

Edna vídua afable m'acollí a casa seva, junt amb en Camil el franceset.

Així han sigut les últimes setmanes, família, amics, amigues, estrangers, natius, anglès, rugby, futbol gaèlic i sol. Soli calor.

El total contrari del que s'esperava del clima irlandès ens ha torturat i fatigat, però no ha amargat la magnífica experiència d'aquest viatge.

"A Really Exciting Day" by Andreu

On Thursday we started a nine thirty. When we finished we stayed in the garden talking and having our break. Then we went back to the classes and we had our speaking&fluency lesson. After that we went to the canteen and we ate the lunch. When we finished we played football until 2:00 when we caught the Luas to go to Dublin Center. First we visit a multicultural museum where there were Asian culture, African culture, Orient culture and European culture. After we walked to the Dublin Castle. There we could see the "ruines" of the castle and a guide told us the history of them.
At 5:00 we caught the Luas again and we returned home.

Finally at 7:20 we met in the school to go to the minigolf in Dundrum. It was an amazing minigolf!

Thursday was a really exciting day.

A "different day" by Alex

Avui em llevo a les 8.30 del matí, 10 minuts més tard baixo a esmorzar un bol de llet amb cereals, agafo el dinar i surto cap a l'escola.  Un cop allà faig les classes amb un brake entre classe i classe, baixo a la canteen a dinar i després surto al davant de l'edifici a jugar i a les 13:40 surto al carrer a agafar el bus que em porta fins a l'Aviva Stadium per fer els entrenos allà. A les 16:30h vaig a agafar el bus per tornar a l'escola i d'allà anar a sopar a casa.